Kul;)

Helgen har varit helt underbar. Den började med att ja å mina förädlrar skulle åka på fredag till min moster. Min kusin skulle konfimera sig. (kroatisk katolsk konfirmation) i Gbg. Det var jätte kul att kunna vara där för min kusin på hennes stora dag:) Den andra bra grejen som var är att ja för första gången fick träffa mina sysslingar som ja knappt vetat om. Deras familj kom också på min kusins konfirmation. I början var det lite pinsamt eftersom jag aldrig träffat dem. Men dom är hur trevliga som helst. Så vi blev vänner snabbt. Vi kom nära varandra som att vi känt varandra sen vi var små. 
Efter konfirmationen i gbg kom vi tebax till borås. Åt middag ute, sen bowalde vi, vi va 8 pers på bowlingen:) de va skit kul fan:p ja kom 5:a bara :(

 Men mina sysslingar e riktiga partyfreaks. Å när dom festar dom ohooooo dricekr sönder sig. Så på lördagen drog vi ut på en clubb. Först satt vi på ett cafe förfesta lite. Dom var helt galna. Vi shotta typ 7 tequila, Under kvällen så umgicks vi hela tiden å dansade, men på slutet splittrades vi, de båda hade hittat nåra brudar ja hitta en söt kille;) å Sara mådde itne så bra så hn spendera lite av tiden sittandes på golvet i toaletten:O. Jag skulle leta efter Sara men så råkade jag snacka med en annan tjej som liknade Sara å de hade samma kläder på sig å samma frysyr:O ja så skämde ut mig men tjejen var trevlig. 

 Min kompis Sara som hängde med oss å han äldsta som heter Kristijan var helt bänga:p Sara mådde inte så bra så hon spydde å grejer. Sen när vi kom hem så var kristijan riktigt full han ramlade i busken å gick hur snett som helst:p Tyckte lite synd om hans bror Stefan som fick ta hand om honom:p å När vi kom hem försökte vi få honom att lägga sig. Så vi putta in Kristijan i rummet sen efter en minut han kom ut igen:P Å börja klänga på oss å grejer:p så jag ramlade på stolen den gången å va nära på att slå ut mina tänder:O  Men till slut somna han å ja å Stefan gick å la oss också. Å efter en timma så fick vi alla vaka igen för de skulle åka hem 4 på morgonen alltså tillbaka till Schweiz där de bor.  Men vi hade det roligt som fan. Sen när vi var  på väg hem träffade jag 2 av mina adnra kompisar i stan. De hade också varit ute å festat så de va lite galna de med;)  Det var lite kort om vad jag gjort under denna helg;) riktigt Kul var den iaf. Är så glad att jag fick lära känna mina sysslingar:) De betyder skit mkt för mig. Å dom ska komma hit snart igen å hälsa på:=) Å festa sönder sig... Å träffa blondiner so Stefan gillar... hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0