Mat

Nu sitter jag här och softar framför datan och tv:n.  Jag kom hem från skolan å lagade mat ska äta snart. Nu så väntar jag på att Sara ska komma med några bilder. Från helgen som hon fått av mina kusiner. Jag längtar tills jag får dem:) Så kan jag lägga ut flera bilder.

Imorgon så är det valborg:)Jag längtar som fan ska ut på dubbel dejt d:). Men d tråkigt att vi ska ha skola innan:/ För vissa e ju lediga men inte jag. Men det kommer va kul, några guzzar;):P från Costa rica ska komma te våran spanska lektion å pr ata lite om hur de har det, så de kommer bli kul:) JAg undrar vad de kommer tycka om mig, de komemr säkert fråga mig vart ja kommer ifrån, eftersom jag e mörkast i klassen å ser ut som latino har ja fått höra många gånger, de kommer säert snacka spanska med mig men ja kommer itne fatta något:P hehe... Det jobbigaste är att man måste ställa massa frågor till dem:/ å ja har ingen spec fråga som jag vil l fråga. Men har hittat på massa idiotiska frågor hehe:P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0