" Dagens outfit"

Damn sikket väder det har varit idag. Inte alls kul, d har varit så kallt och regnigt. D bra att det regnat ibland det behöver vi, men varför just på en helg? det är då de ska va fint. Idag så var jag ute på stan med en kompis lite å så träffa vi massa andra kompisar å vi fika å så.
 
Jag har sätt många bloggare skriva om " dagens outfit" så ja tänkte också skriva lite om vad jag haft på mig idag. Det är inget märkvärligt jag haft på mig, har inte haft lust med något specielt eftersom det ändå var fult väder, så jag tog på mig något soft. Som ni ser så har jag en svart tight tröja på mig och mjukisbyxer som jag älskar:D dom håller på gå sönder fan:( vet inte hur jag ska klara mig utan dem. Å så tog jag på mig sneakers eftersom det var regnigt väder ute. sorry att bidlerna e lite suddiga jag tog kort med mobilen eftersom min kamera har gått sönder... :(

 Mina skor :) Jag precis innan jag gick ut

Tröja från gina,
byxor från inter sport

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0