Eurovision semifinal del 2.

Jag dagens eurovision va bra:) men inte lika många bra låtar som del 1. nästan Alla mina favoriter idag gick vidare, azerbadzjan, moldavien, bara Serbien som inte gick vidare. Jag tckte faktiskt den låten var bra och rolig så klart:) Men jaja... Kroatiens låt tyckte jag itne att den va bra men jag e glad att den gick vidare. För jag e halv serb halv kroat från bosnien. Därför vill jag att mina jugge länder ska gå vidare. Montenegros låt va ganska okej tycker jag, å makedoniens va oxå okej. Sloveniens låt va bra tycker jag, men jag tycker itne det var bra att man inte kunde se henne förens halva låten, å att hon sjunger inte alls mkt i, musiken spelar skit länge innan hon börjar sjunga, så df tyckte jag inte att det var så bra:/ men annars själva låten var bra:). Sveriges låt var ganska bra tycker jag. Mkt bättre än perrelis låt förra året. D bra att det  e lite opera blandat med schlager musik, det är bra och unikt. Jag tror att Sverige kommer gå ganska långt. Jag tycker att de andra nordiska länderna var också riktigt bra alla av dem faktiskt.

Längtar tills lördag!!!:)  Its going to be a big day. Jag tror att azerbadzjan lr norge lr bosnien kommer vinna:) Men men man vet aldrig.

Medans jag ändå bloggar så tänkte jag skriva om vad jag gjort igår eftersom jag inte skrev igår hade mkt å göra. Jag var med Sara det var längesen vi träffades, sist va nog sen valborg. Men vi softa lite hemma hos mig vi pratade om mkt vi hade mkt att ta igen, sedan så kollade vi lite i affärer å sen så sola vi i solarium lite.


Sara and me...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0