Förlåt!

Förlåt jag har inte bloggat på ett väldigt långt tag. Mitt internet har varit riktigt segt, eftersom jag har trådlöstmodem å då kan man bara använda till en viss del å min hade gått ut så blir d riktigt segt. Det är segt fortfarande kommer bli normalt igen på måndag. Men jag kunde itne låta bli å skriva ändå:) Men jag msåte erkänna oxå att jag inte haft så mkt tid haft mkt med skolan å så har jag glömt bort att jag hade en blogg... :O Men ska skriva lite om vad jag har gjort de här senaste dagarna. Jag slutade skolan i onsdags egentligen, men har några prov kvar att göra under de här två veckorna. I torsdags så var jag med sara och kollade på balen. Det var skit kul å se alla vackra killar å tjejer. Men jag blev lite besviken på bilarna ocj klänningarna de var inte så mkt speciela bilar många hade vanliga bilar:O å ingen hade limosin detta året. När jag hade bal så satt vi i en cadillac å det fanns 2 limosiner och mkt andra coola bilar. Också klänningarna var itne så många som hade fina klänningar som vi hade förra året. Och vi var många fler än vad de var detta året som gick. Men det tråkiga den dagen var att det spöregnade ibland. Så vissa fick nästan springa när de gick på röda mattan och gå mä paraply det var itne så kul... Men vad ska man göra hoppas de får en finare student då:) Sedan efter balen kom jag å sara hem te mig och vilade lite sen så skulle vi springa, å de va ju min första gång. Sara hade gjort det innan. Så v i tog den skogs rundan som e ca 4 kilometer och jag sprang 1 å halv kilometer av den. å de e ju ganska bra för att vara första gången. Vi ska springa igen nästa torsdag. Dagen efter alltså fredag. Så vaknade jag upp med värsta verken i foten:( (jag överansträngde mig när vi sprang) så jag kunde knappt gå. Fast jag lovade Josipa att gå på bio med henne kolla på my bloody valentine på 3D det var skit roligt:P många som skrek hehe.... Men det är så läskigt när de kommer emot dig Det känns så verkligt. I lördags så var det marknad så jag å Sara gick... Jag köpte ganska mkt mer än vad jag tänkte:O Jag planerade att köpa morsdag present te min mamma och det gjorde jag. Sedan köpte jag 3 tröjor en milan/ronaldinho tröja, bob marley tröja å Barack Obama tröja. Och ett par byxor höpte jag oxå. Sedan fickade vi och så. Sen skulle vi träna men jag hade fortfarande lite ont i min fot. Å vi var trötta efter marknaden så vi bestämde att promenera istället så vi promenerade i 5 kilometer. Och sedan grilade vi hos grannarna. Idag är det söndag och morsdag. Jag köpte en sån gammmaldags parfym te min mamma sån som har en sån pump när man ska ta på parfym, tyckte det var lite intressant så df köpte jag en sån. Och så köpte jag världens gulligaste kort te henne så hon började gråta när hon läste även min pappa fick tårar i ögonen när han såg den:) Ikväll så ska vi kolla på den galan om rädda mammorna och efter det ska jag kolla på americas best dance crew det är final ikväll... Så det var lite av vad jag hade gjort de senaste dagarna. Jag återkommer snart igen:) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0