Favorit tv program

Här kommer mina 10 favorit program som jag nånsin kollat på. Som ni ser är många program ganska gamla för ja kollade på tv mera förut, nu förtiden har jag inte så mkt tid eller lust att kolla på tv. Så har inte riktigt hängt mä alla de här nya tv programen. Men som ni ser så älskar jag 90210 å ambd som är ganska nya. Och days of our lives som fortfarande håller på, Jag har kollat på det programet ända sen 1999.  Om det är ngt nån undrar om de programen så e d ba å fråga mig. Nästa gång kommer jag ta 10 av  ina favorit böcker;)...
tills nästa gång
take care and peace!

10.  Beverly hills 90210

9.  90210

8.  Americas next top model

7.  Huset fullt


6.  Oz

5.  Xena krigs prinsessan

4.  Americas best dance crew

3.  Fresh prince in bel-air

2.  Förhäxad

1.  Days of our lives 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0