Musik!!!

Hej människor!

har kommit hem från träningen tagit en skön dusch å så nu sitter jag här med mitt kaffe, å tänkte fortsätta lite i min blogg. Jag vet att det är sent för kaffe, men jag behöver det för att bli lite piggare e helt slut efter träningen, har ansträngt mig mkt idag. Å så har jag haft jobbig dag, usch.... jag somna sent för att jag pluggade sen så vakna jag tidigt för att jag börajde halv nio, å så hade jag prov å het enkelt jobbig skol dag. Så känner mig helt slut idag, men kan ändå inte lägga mig utan att ja skrivit lite i min blogg:P skulle kännas tomt då hehe....

Ikväll tänkte jag berätta om mina topp tio favorit låtar genom tiderna. Vill bara säga innan att jag älskar musik å har många favorit låtar, så att komma på den här listan var lite svår, jag kanske kommer ändra mig sen, men just nu så e de de topp tio favoriterna jag har. 1-3 var inte så svårt för de låtarna har varit mina 3 favorit låtar i några år nu.
Annars så lyssnar jag på nästan all sorts musik, men mest hiphop rnb å bosnisk å på sistonde har jag börjat att älska reggae musik reggaeton å sånt:) Skit sköööööööön musik är det. Jag smälter när jag hör sånna skönna reggae låtar.





10. akon - locked up
ingen har väl missat denna låten, denv ar en stor hit när den precis kom ut, å ja tycker om handlingen i låten.

9.  outlandish - aicha
Den här låten e lite gammal, men alla ni har säkert hört den, Den e skit skön, å sorlig låt, när man hör den här låten man får inte ut den ur hjärnan ;). ja kommer ihåg när den va ny ja kunde hela låten utantill:P men nu har jag glömt hehe...

8.  Lil wayne - lolipop
Min favvo artist;) den här låten e ba för skön å rolig hehe, d e min å en av mina kompisars låt... its our song;)

7.  ja rule feat jadakiss and fat joe - new york
jag var helt besatt när den här låten precis kom ut, sköna beats å grym text:) Här om dan rensade jag lite låtar på datan å så såg jag den här var bara tvungen att lägga in den i mobilen, har saknat den

6.  Anthony Hamilton - where im from
Skit skän låt man vill bara gråta när man hör den, första gången jag hörde den här låten var från en film å tänkte den här låten måste jag ha! Handlar om hur det är att leva i ghetto.

5.  Sean paul - gimme the light
Skit skön sommarlåt, älskar att dansa till den här låten den e för bra så den förtjänar en 4:e plats;)

4.  Baby bash feat frenkie J - suga suga
Skit bra å soft låt, när man hört den låten fassnar den i hjärnan hela dan å man går runt å sjunger påd den:)

3.  tupac and biggie - runnin' (dying to live)
Skiiiit skön låt å de 2 legenderna som är döda RIP... e med i den låten. Skit soft att lyssna på.

2.  MVP - Roc ya body
Inte så känd grupp, men har sköna latino låtar. Den här låten e för bra å den e skit bra att shake assen till:P hehe

1.  Coolio - Gangsta's paradise
Den bästa låten någonsin ända sen jag såg den filmen å hörde den låten har den varit min favorit:) Ni måste bara höra den å lyssna noga på texten. Eller kolla bara på filmen Dangerous minds så kommer ni förstå varför jag älskar den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0