Beyonce konsären

OMG!!! jag var å kolla på Beyonce på skandinavium igår. 11 maj, min favorit dag:D. Kommer va en dag att minnas. Hon var helt fantastisk på scenen. Hon har en riktigt bra röst å gör riktigt bra shower. I love her so much:) Hon var bäst. Den bästa komsären jag någonsin varit på. Jag bara älskar Beyonce så jävla mkt. Hon var skit vacker på scenen oc hade vackra kläder, å skit grymma danser å dansare både kilalr å tjejer å riktigt bra band som spelade;). Hon sjöng hennes nya album i am... sacha fierce och några av kända låtar från hennes förra album som get me bodied, ring the alarm, deja vu, å massa andra låtar har inte alla namn i hjärnan just nu, å hon sjöng även låtarna smo me myself and i, crazy in love mm.. å låtar som hon sjungit med jay-z som upgrade u, baby boy mä sean paul, å beautiful liar med shakira, Och hon visa alla låtarna som hon har gjort med destiny's child. Å då menar jag alla de låtarna som kommit ut på video.
Det fanns mkt folk de sa att de var 7000 människor som var. Det dålgia va att vi fick sitt plats:/ för när vi skulle köpa biljetter var alla stå platser slutsålda så vi fick nöja oss med sitt plattserna så df var vi inte så nära henne. Därför har jag som är tagna långt ifrån. Samt så var min kamera sönder, ja kunde ta kort men jag ser itne vad jag tar kort på. Fast sen på datan kan man se hur bilderna blev, Å mä mobilen var det inte så bra bild plus det var ljuset som störde mkt också.

Vet itne var jag ska skriva mer e trött som fan kom hem på morgonen sov över hos en kompis så kom hem tidigt för att kunna dra te skolan sen. Nu har jag äntligen kommit hem. (saknar min säng fan... Men saknar beyonce mera:))
Men hon var bäst. Är jätte glad att jag fick se henne. Hon är helt underbar. Och den bästa kvinnliga artisten. Hon visade även Barack Obama på video.  Jag har även filmat lite men jag vet itne hur man lägger ut videoblogg här så df kan inte lägga ut om ngn vet så skriv hur man gör:P...

Här komemr några av bilderna men de kommer fler bilder senare som kompisar har tatt kort d här e ba mina.





 Beyonce uppe i luften:)





<3<3<3<3<3<3 Beyonce i am... sacha fierce

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0