Valborg. mm.

Hey!

Sorry att jag itne skrivit på ett tag har haft mkt att göra de senaste dagarna.

I torsdags på VALBORG! så var jag med Sara och hennes kille och kollade på cortegen (hur de nu än stavas:P) De en grej som b.la chalmers har gjort. De åker runt i avenyn å visar upp saker som hänt genom åren. Å eftersom de firar 100 år så visade de vad som hänt de hundra åren Så de va långt vi pallade inte stå å kolla på hela, för jag å Sara fick ont i fötterna ( på grund av våra skor:P) å plus det var skit mkt folk.

Efter det runt åtta skulle vi ha dubbel dejt. Min dejt Tyrone kom å vi åt middag på en kina restaurang så klart min favprit mat;). Å det var d som hände.

På fredag så var jag med en  annan kompis josipa. Vi tänkte först dra å festa men sen kom vi på att båda inte hade så mkt pengar eftersom båda va ute förra helgen  ådrack. Så de blev bio istället, the haunting oc connectuci lr nåt sånt hette filmen, en skräck. Jag gilalr inte kolla på sånan filmer men min kompis gör så ja gick för hennes skull för de va hennes födelsedag å d va min present te henne så jag bjöd henne på de. Senare gick vi hem te henne å softa. Men massa grejer hände innan vi kom hem:O. Men det orkar jag inte ta upp nu. Om nån vil veta så e d ba å fråga mig:)

IDag på lördagen så spelade Barca. OH YEEEES de vann;D FUCK real KÖPTA LAGET madrid. Barca tog dem lätt dom vann med 6-2. Så ska det se ut;) Så min Helg har varit skit bra:D Hoppas alla haft lika kul som mig:)

                                                                                                                                                                             Puss å kram


Kommentarer
Postat av: monika

så fin du var på bilden:)<33333

2009-05-03 @ 16:50:17
URL: http://monikase.blogg.se/
Postat av: monika

så fin du var på bilden:)<33333

2009-05-03 @ 16:50:35
URL: http://monikase.blogg.se/
Postat av: maja

vad fin du är på den bilden<3

2009-06-23 @ 13:53:26
URL: http://cromarija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0