A-team

Har varit upptagen hela helgen så har inte hunnit blogga. I fredags åkte jag till min kille vi hade det mysigt sen gick vi och åt å sen på bio vi kollade å A-team Den va skit rolig vi skrattade så mycket. OCh jag sovde över. Nästa dag gick vi oh handla lite åt honom. Sen skulle jag gå och träffa mina kompisar. Josipa, miko, maja och hennes kille jocke. Först va de ja josipa å miko vi åt på mvcdonalds där jag fick ett glas. Sedan mötte vi dom och gick te 2 sexaffärer ahahahaha. Tog lite kort därinne men vågar inte lägga ut bilder på bloggen. Sedan fikade vi och sen gick alla hem förutm ja å josipa vi gick på bio för att kolla på streetdance 3D. Ja kolla på den igen för ja hade lovat henne. Sen efter det gick jag hem. Idag är jag bara hemma. Ska kolla på matcherna iitalien och sedan brasilien. Och sen MJ:s film kommer ikväll så föhoppningsvis ska jag se den mä mamma om inte pappa bråkar om tv för fotbollen. Men nu snart ska ja dra å städa iaf...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0