mode! Gwen Stefani!

Som ni vet så är Gwen Stefani känd inom modet. Hon kör sin egna stil. Rockig men high fashion. Det passar henne perfekt. Hon har väldigt avslappnad stil men man kan se att hon tänker mycket på detaljer och att klä upp sig. Hon har även eget märke. L.A.M.B. Hon brinner verkligen för mode. Jag älskar hennes vågade stil. Men hon har tonat ner sig lite nu efter hon tagit paus med musiken också.


en söt flickg stil med samt rockig gillar hennes stil på kjolen


En komplicerad men avslapnad stil. Och Gwens favorit klädsel. Randigt med svart och vit




En lite mer vardags look men den passar Gwen skit bra. Jag gillar hennes tröja. Har reden en sådan typ:P


Många som gillar den lr som hatar den. Jag vet inte riktigt vad jag tycker. Det är vågat av henne och det passar på henne. Hon bär upp den bra.


Hon bär även sport kläder. Det är snyggt att ha matchande träningskläder. Och hon gör d mä stil:)


En lite äldre bild d här var Gwens typiska stil på den tiden hon sjöng. Tighta byxor till naveln. Sen en tröja under lr en kort tröja som går till naveln.


Jag älskade då Gwen brukade ha leopard mönstrade kläder. Skit fin klänning/kappa med svart bälte i mitten å vanliga svarta pumps.


Den här stilen älskar jag bara sååå... Min favorit bild jag hittat på henne. Det är så udda men hon gör det bra.


Alla kan inte bära harems byxor men Gwen kan och även de fulaste harems byxorna kan hon bära upp. Med en tight tröja och en rosa tröja under med bälte.


Vad har vi lärt oss av Gwen Stefanis stil. Hon gillar udda grejer och hon passar i allt. Hon gillar att göra det till sitt eget å inte se ut som alla andra. Hon har alltid rött läpstift på sig. Hon gillar ha svara kläder som är modens färg. Hon använder gärna bälte runt magen. Samt tighta som pösiga byxor. Jätte långa samt korta toppar. Gärna svart vita kläder.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haremsbyxor är det coolaste en tjej kan bära!! Så den coolaste Gwen har självklart det med!! =)

2011-03-26 @ 17:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0