Helgen

Helgen har varit väldigt stressig men kul och jag har typ inte alls varit hemma så har inte kunnat blogga.
I fredags så åkte jag till Borås till min kompis å därefter gick jag till min moster och sovde.

Nästa dag tidigt på morgonen så vaknade jag och min kusin runt åtta för att gå till nelly's utförsäljning. Det fanns inte alls mycket bra grejer det var totalt dåligt för små kläder och för stora skor herregud. JAg fick hem bara 3 par trosor och ett linne, En av trosorna var dolce & Gabbana :p.

Sen efter det skulle vi till Alideberg och bada men de hade inte öpnnat bassängerna så vi drog till Almenäs och sola och bada lite vid den sjön. Vattnet var iskallt asså ja kunde itne känn mina tår. Glömde ox skriva att efter nelly så åkte vi te stan där ja köpte lite grejer i stan. MEn jag visar grejerna i ett annat inlägg.

Å sen gick vi hem å åt lite å sen hämtade resten av mina kusiner åch 2 av mina kusiners kompisar och drog te almenäs. Men där kunde vi inte vara så länge för sista bussen däråfri åkt 17.10. Så vi hann va där 2 timmar. Det var kul.  Vi gjorde det här för jag ville bjuda min kusin på något eftersom hon fyller år nästa helg men jag kan itne då, fast jag ville göra något för henne, s d blev denna helg.

Sen softa vi bara hemma, kolla på en film som heter bratz hehehe... Sen va alla trötta och vi somna. Sen blev det söndag och jag åkte runt 2 till gbg för att träffa mr X. och kom hem halv elva.

Så min helg var vädligt upp bokat. Ska jobba snart (:((: halv 4 börjar jag men msåte gå 3 och börja göra iordning mej å fixa mat runt 2 så mkt jobb idag.


MVH Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0