Jag + kändisar

Vad har de här 4 gemmensamt? :P





Har fått höra att jag liknar de här 4 kändis tjejerna. Det är väldigt smickrande. Den första bilden Cassie Ventura har jag hört från min familj att jag liknar henne och av en främling, det var en kille på banken som sa till mig fråningenstans att jag liknar henne jag fatta itne först vem han mena men sen så börja han sjunga en låt av henne och då fatta jag vem han mena. Salma Hayek fick jag också höra av en främling att jag liknar men mest på henne boobs att jag har stora bröst som hon har. Jag har ganska stora men faktiskt inte så stora som hennes. Eva Longoria fick jag höra av min kille att jag liknar henne. Kat Von D fick jag höra av en kompis att jag liknar henne fast mest i profil då. Sen när andra fick höra det så sa dom aa det är faktiskt sant haahahah... :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0