Mode! Rihanna!

Rihanna har blivit en riktig het mode ikon på sista tiden ända sen hon vågade mixa med sin frisyr har hon även vågat att visa sin nya heta och udda stil. Men det är något som jag skulle kunna ha på mig bara jag vågar hahahahaha:P


SKit fin kavajsom passar med strumpbyxor och en svart topp under sexigt fast på ett elegant sätt.


Söt klänning som passar till tröjan! Grym bild på tröjan också hehe.


Det hetast just nu. Något svart och kort med jeans jacka... Så rätt:)


Älskar den här mönstrade tröjan med hood tröja. Passar så bra på Rihann och hon gör det med stil.


Midje kjol till en mini mini vittröja damn vad snyggt. Och hon ger det ännu mer stil när hon har halsband som ska täcka lite öve allt naket uppe. Och en vacker chanel väska


Gryma harems byxor som ser ut om mjukis det passar till en kort topp. Fast hon gjorde det mer med fin kort topp stil och päls jacka skit snyggt! Bra det hon hadepå huvudet och över ansiktet så att det itne ska komma snö på henne... hehe


Det finns många som gillar den här outfiten men också många som inte gillar den här. Men jag gillar den tycker att Rihanna bär upp den bra. Den kanske inte skulle passat på vem som helst.


En underbar sjöjungfru klänning. Hon bär även fina klänningar.


Inte alla kan bära upp harems byxer men rihanna gör det med elegans i bara svart allting. Det är perfekt. Älsakr hennes lilla topp och kavaj.


Söt hat. Med en kort tröja och klänningen ganska långt upp med bälte. Rihanna gör det till mode.

                                                       
Den här är min favorit. Jag gillar den här färgen och gillar att den är lite hoodstyle. Sån här skulle jag lätt kunna äga å ha på mig varje dag i början hehe... Jag älskar hennes skor oxå. Vill ha dom


Som ni kanske märkt så är Rihannas stil mest att hon gillar ha på sig korta tröjor med något mer över. Och när hon har klänningar så gillar hon att ha dramatiska klännigar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0