Röda klänningar!

 En jätte vacker röd klänning materialet verkar skönt att ha på sig och hela formen är bara för vacker. En av mina favoriter.

En annan fin klänning som ä rolig att dansa i för den är rörlig, Spec om man ska till en latino clubb hehe... Uringningen är fin.

En väldigt tighth klänning. Inte riktigt min favorit för den skulle inte passa mig och den skulle sitta tight. Men den passar för smala tjejer.

En fin typ balkänning kan man säga. Passar till fina festligheter men annars är den jätte fin.

                                                    
Min favorit. Älskar alt med den. Att den är stor och rörlig nere och fin urignin där uppe. Den skulle va skön att röra sig i men samtidigt kan man ha den till fina fester eller ba att gå ut på stan med den. Den passar till allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0