Rosa klänningar!


En ljus ros detaljerad klänning. Denär väldigt fin för dem som passar i sånna men inte för mig. Det ska vara för smala och långa tjejer.


Jag är inte så förtjust i materialet. Men jag älskar formen och detaljerna på känningen och själva färgen. Skit fin är den.. skulle vilja ha en sån. Give it too me...:P hehe


Den här ljus rosa klänningen gillar jag. Den är helt fantastisk. Gillar uringningen och att den är utan axlar. Enligt mig så skulle den va finare om dn inte hade de där detaljerna och att den bara var rak neråt. Men det är fint så också. Men ja skulle vara se ännu större ut om jag hade den på mig för de där nere...

                                        
Den här är min favorit. Den ser ganska lätt ut. men den påminer mig om grekernas tid då dom hade sina gudar. Den här klänningen påmminer mig om afrodite. Jag gillar sån mode och det verkar som antikens mode kommer tilbaka se bara på den här klänningen. Helt fantastisk. Skulle vilja ha den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0