Vm 2010 14 juni

Först så spelade Nederlenderna mot danmark som blev 2-0 Nederlenderna är väldigt bra i år. Den matchen kollade lite.

Kl 16.00 Spelade kamerun mot japan och japan vann med 1 mål. Den matchen kollade jag inte för jag jobbade. Jag kommer missa många matcher nu när jag jobbar.

20.30. Spelade dom förra vms vinnarna Italien:) mot Paraguay. Det blev bara ett mål till italien. Jag tyckte det borde varit mer poäng för Italien om dom vill komma långt. Italien är en av mina favoriter.

kommande matcher 15 juni:
Nya Zealand mot slovakien 13:30
elfenbenskusten mot portugal 16:00
brasilien mot nordkorea 20:30



Heta vms killar


Nigel de jong spelar för nederlenderna


Rafael van der vaart spelar för nederlenderna


Alessandro Nesta. Fobollens hetaste spelare. Han spelar för Italien. Men han spelar inte i vm längre har både hört att han är skadad och gammal för vm. :(:(:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0