Zoe Saldana mode!


Elegant men sexig fast enkel klänning. Herregud hon bär upp den så fint. En sån här skulle jag lätt vilja ha:)


Ännu en svart å glamorous å kort klänning. Med fina mönster.


Ännu en glamorous klänning. Men i en annan vågad färg. Men den sitter jätte fint på henne.


En fin vit klänning. Med svart bälte. Svart och vitt matchar.


En modern klänning. Med coola legginns som matchar.


Zoe ser skit snygg ut i den här klänningen. plus skorna. Klänningen är så tight. svart å silver mönstrad, helt fantastisk. Min favorit av hennes klänningar jag visat. Jag vill ha en sån:P

Allt som allt så kan vi se att Zoe har en skit fin stil, hon vet hur man ska klä sig och hon gillar att vara elegant. Och helst har hon på sig klänningar. Ibland värsta glamorousa, ibland lite lätta klänningar fast hon gör dem till glamorousa men också ibland gillar hon att sexa till sig lite hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0