eurovision!

Då var det dags för eurovision igen jippii!:D semi final ett och två har redan varit nu är det dags för finalen imorgon. Från semifinal ett moldavien, serbien, vitryssland och grekland gick vidare av mina favoriter. Bosnien gick också vidare vilket gjorde mig glad även jag inte tyckte om låten, men det är mitt land. Mina favoriter var också slovakien och lettland vilket chockerande inte gick vidare fast dom va favoriter annars. Och makedonien som var mina favoriter inte gick vidare.

Från semifinal 2 så gick rumänien, irland, cypern, turkiet och armenien vidare. men intesverige bulgarien och chokcande nog gick inte kroatien heller vidare som var stor favoriter.

Jag längtar till eurovision på lördag kväll.. det ska bli å spännande :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0