Germany

Då var årets eurovision slut och Tyskland vann. Den här låten var min favorit och jag visste att den skulle vinna.
Ett stort Grattis till Tyskland. Nästa år blir d eurovision i Berlin eller Hamburg. Rumänien kom trea turkiet kom tvåa. Stor favoriterna som Israel, Azerbadzjan och armenien kom inte så långt som man trodde.
Israel var på 14:e plats, azerbadzjan på 5: plats och armenien på 7:e plats. Lite oväntat för mig var att Danmark kom på 4:e plats. Jag lovade mig själv att aldrig mer kolla på eurovision om de vinner. hahaha.. För jag gillade inte alls låten

Dom låtarna som jag tyckte var okej är
Azerbadzja
cypern
vitryssland
Georgien
albanien
island
ukraina

Mina favorit låtar var
moldavien
serbien
irland
grekland
turkiet
frankrike
rumänien
armenien
tyskland


Jag återkommer med mera kommentarer av varje låt ikväll. Har inte tid just nu. Ska ut å äta middag och umgås med Mr.X som alla bloggare brukar kalla sina killar för:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0