Gula klänningar!

 Den här klänningen gillar jag faktiskt. Lite udda men fin. Gillar att den är lång fastinte helt rak men ändå rak med lite detaljer. Passar oftast på smala tjejer. Inte mig så mkt.

 Den ser lite gammaldags ut spec mä de vita blommona. Men annars så gillar jag formen på klännningen och den skulle passa mig bra tror jag. Och jag gillar sån uringning som den har.

 Den här klänningen var väldigt söt och passar på smala tjejer.

 En liten ljusare nyans av gulfärg, ser nästan ut som vit men det är svag gul färg. Den här klänningen är väldigt söt. Passar på söta tjejer;) hehe


                                          
Den här klännigen är min favorit. Jag gillar att den inte är så stark gul eller så svag gul. Utan mellan. Och så gillar jg uringningen på den. Den här klänningen skulle passa mig perfekt.

Kommentarer
Postat av: angelica!

den med blommor va jättejättefin! vad får man tagi en sådan :)?

2011-05-09 @ 18:53:01
URL: http://yourelikeme.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0